tisdag 21 oktober 2014

Air Wick

Jag har nu fått möjligheten att testa Air Wicks doftljus, genom att jag är Buzzador!
Det är jag ju tacksam för eftersom jag älskar ljus! Framförallt nu när det hära höstmörkret har lagt sig som en mörk, tung och blöt dimma över oss.
Jösses vad fort det gick!
Hur som helst... Nu ska jag testa dessa ljus!



Barnen är överlyckliga!
Ja, på allvar så är de det! Givetvis så har de sett reklamen på TV och tycker ljusen verkar så häftiga eftersom de ändrar färg!
Kul att man glädja någon ;)

I mitt uppdrag som Buzzador ska jag även bjuda in vänner, tända ljusen och höra vad de tycker och tänker om ljusen. Jag har även ett par ljus att dela ut till vänner så de kan testa med!
Så... det kan tänkas att just du blir hembjuden inom kort! Bara så att du vet!





#airwickdoftljus #buzzador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)