måndag 27 oktober 2014

Det börjar närma sig

Och frågorna börjar "hagla"...
Men skulle jag ha något firande??
Men nått måste jag väl önska mig...

Helst vill jag ha en resa...långt bort...

Man blir ju lite sugen på partaj med... Lite google gör ju inte saken bättre...
Wow presenter och tal!
Barnfritt, DJ och mat!
Älskar mat!!
Vore ju kanonskoj!

Den här Ikkan har ju aldrig haft någon egen fest... Bröllopsfesten var ju inte direkt min höjdpunkt...sen var jag tvungen att dela uppmärksamheten med mannen med...hm...

Men... Då kommer det till gäster till partajet... Mina kära vänner bor ju så långt borta... Både inom och utanför Sverige... Hur skulle jag kunna få hit dom? Men visst vore det roligt med en internationell fest...
Drömma kan man ju...

Eller så googlar man stuga i fjällen över jul... Det skulle inte vara ett dåligt firande! Snö, skidor, bastu, öppen spis, champange...

Kan nån vidarebefodra detta till mannen min?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)