söndag 10 juni 2012

Suriga söndag

Dåligt bloggande från den här Missikka! Men jag känner mig trött och sur, och lusten puts väck...
Vår kabel till omvärlden är trasig och kanske lagas den imorgon... OM dom hittar tågsignalerare.. Tydligen så är vår kabel ett hot mot arbetsskyddslagen.
Nu lever vi riktigt skogsliv, utan tv, telefon och internet. Det börjar bli tråkigt nu! Kunde lika gärna ha stannat i Turkiet!
Mottagningen på mobilen är ju inte heller såå bra här i skogen. Men ibland plingar den till med något meddelande eller wordfeuddrag, och kanske skickas detta inlägg i väg till cyberrymden när signal finnes!
Har så många bloggar att läsa nu... Saknar mina vänner!
I morgon är det dags att jobba lite. Kul!
Nu ska jag sluta sitta här och gnälla. Kanske bättre gå ut i regnet och kratta grus istället...
That's all for now.
Over and out

2 kommentarer:

  1. Hoppas det fixar sig snart. Aldrig kul att vara avskuren från omvärlden.
    Sköt om dig finaste Jessica och hoppas du får en toppenfin vecka.

    Kram ❤
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Hur går det för er? Vad surt med kabelstrul... Hoppas det fixar sig snart!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)