fredag 29 juni 2012

Hej!!!

Här sitter vi, Bråkåke och jag, och väntar på att storebrors simskola ska ta slut. Det är lite tråkigt att vänta. Men så upptäckte jag att här i stora city fanns det internet ju!! Lycka!
Jösses vad jag saknar min dator nu!!
En månad minst har vi varit ifrån varandra nu... Lyxproblem, ja visst! Men ändå!
Förra veckan fick mannen beskedet att det var nu fler som var drabbade av haveriet, och nu skulle det ta max 3 arbetsdagar!!! Telia utlovade ersättning på 200 kr per tjänst och dag!
Tror ni dom har hållt vad dom lovat??
Nepp...
Så, 3 tjänster (telefon, bredband,tv =600 kr per dag!) a 200 kr i nu 32 dagar!!
Jag jublade igår när mannen upplyste om detta. Jösses vi kan ju åka på en ny resa (som plåster på såret för Turkietresan som tillbringades på sjukhuset)! Jag var redo för reseplanering!
Nej, sa mannen! Vi får ersättningen i samtal... Eller hur!! Skit på er telia säger jag bara!
Nu kommer Alfred!
Vi ses!


1 kommentar:

  1. Det är nog något som går bland alla telefon/bredbands bolag att INTE hålla vad de lovar:( så trist att det inte blev någon resa! Hoppas du får tillbaka din dator snart och kanske man kan få se lite bilder från resan;) skön fredag på dig finaste Jessica /❤

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)