torsdag 14 juni 2012

Skolavslutning

Och jag har en ledig dag!
Solen lyser med sin frånvaro. Liksom Telias reparatörsgubbar. Ytterst irriterande!
Telia erbjöd oss ett 'superduper' bra erbjudande på mobilt bredband så länge... Jo visst. Det är bara det att - vi har fortfarande ingen telefon! - Vi bor i skogen och har nästan ingen mottagning på mobilerna här ute...jo om vi står upptryckta i ena hörnet i matrummet kan man nästan genomföra ett telefonsamtal. Men vi kan ju inte stå där i hörnet och jobba med datorn. Och hur bra blir då uppkopplingen på internet när det inte ens går att ringa mobilt??? Jag bara undrar liksom?
Visst det finns värre saker här i livet. Detta är bara ett irritationsmoment! Ett dyrt sådant med! Fick precis en räkning på 1700 kr från dom! Inte lite fräckt! Men fixa vår kabel så ska jag betala! Nemas problemas!

Nu är avslutningstårtan uppäten och skolkillen leker med sin avslutningspresent. Jag ska ta tag i denna...för sen väntar jobb ett tag framöver...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)