onsdag 28 april 2010

Min stora kärlek!

Har lite panik, över fullspäckat veckoslut. Till råga på allt så ska deklarationen in med, så valborgsfest, marknad, opponering, jobb... så min familj, underbara sonen och mannen... städa kaninburar, städa huset, förbereda maten, handla... Men så är jag ju verkligen hon som gillar att ta på sig alldeles föööör mycket. Vilken tur att jag är ledig på måndag... kanske får man pusta ut lite då...

Nu väntar sängen! Men känner mig lite uppspelt! Kanske är det min allra första joggingtur som jag tog här på förmiddagen. Är verkligen så stolt över mig själv att jag sprang ut, och att jag orkade min lilla runda. Avslutad emed lite rehabträning. Nu tusan ska Ikka bli stark och frisk!!! Sjukdomstider är förbi och nu stundar bättre tider!
Detta är min stora kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)