lördag 10 april 2010

Alg dag 1

Dag 1

Alg- Börjes Algkur ska genomföras...

Före


Jösses, gelen i den blå burken verkar inte vara nått att leka med....


Here we go....

Men det var inte så illa! Carrageen avkoket luktade vidrigt och jag blandade i apelsinjuice i förhoppning om att få det att smaka o lukta bättre...hm... Men när väl avkoken stelnat blev den en gelé som var lätt att svälja ner med vatten, och... det smakade inget. Så kalktabletter till. Nu är det bara att vänta på resultatet...

I morgon travpremiär och det känns så där... Varför tackar jag ja till det där? Men med mitt nya jobb som börjar på måndag så borde jag med gott samvete kunna tacka nej till travet...

Ha en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)