tisdag 20 april 2010

På G!

Så sitter man här vid datorn... vill inte gå och lägga mig, fastän jag behöver det så mycket!
Det har varit en lång dag och jag känner mig trött av min ihållande förkylning och pencillinet. Men jag tror jag börjar att se slutet nu! Yes!
Är så sugen på att komma i form nu!! Vill ut och röra på mig och bli fit for fight igen!
Dessvärre så går det inte så vidare bra med algerna. Eller rättare sagt det går inte alls... Har inte ätit den senaste veckan ialla fall... Skyller på pencillinet. Vill inte blanda så där hej vilt...
"Keep it up Jess, only a couple of few days left now!" - Glada tillrop från min hejarklack!

Nu ska jag slita mig! En ny dag i charken väntar... och vad gör man inte??

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)