torsdag 3 oktober 2013

Som vanligt fast lite klarare


Men tjena liksom!
Jorå här är jag!
Har haft lite kris och blivit drabbad av total omotivation till att blogga.
Eller rättare sagt, skulle egentligen vilja skriva om en del saker..men det passar sig nog inte...
Kris undrar nu ni!?
Ja det är mycket nu!
Har funderat, ältat, funderat, varit arg, varit förtvivlad, funderat... Och ringt och mejlat, och tagit några beslut inför framtiden. Men se, det är alldeles för tidigt att säga mått om den saken just nu. Så ni får leva i ovisshet ett tag till! (Jo då mamma du ska få veta! antar att du slänger dig på telefonen nu ;D )
Så har jag även kommit till en annan insikt... Hade ju en massa mål uppställda inför en stundande viss, jämn födelsedag. Nä det är inte än och inte i år... Men tillräckligt snart för att det verkligen är dags att sätta fart på fläsket, anmäla sig till diverse utamingar, träna och bocka av. Tanken var ju att sprida ut eländet under flera år. Men som det ser ut nu kommer år 2014 bestå av ohyggligt mycket träningsvärk och prestationsångest!
Men skam den som ger sig!!
Måste bara bli frisk först! Ja, otippat va!!! Nu är det jag som är sjuk. Riktigt snor j-la f-ing förkyld med onda bihålor och avgrundshosta. Det är övergående så jag klagar inte. Det kunde varit värre. Men se träningen har verkligen blivit lidande de senaste veckorna. Och den där fantastiska kroppen som jag hade tänkt mig ha nu finns det ingen tillstymelse till. Allt består bara av häng. Men snart så ska väl träningskläderna kunna åka på! Sen är det bara att köra!!! Första delmål i sikte- 7-8 februari....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)