torsdag 24 oktober 2013

Kråkor och straff

Idag har varit en sån där helt galen dag! Farit hit och dit och fram och tillbaka på diverse möten och åtagande. Spännande, färgglatt och lovande - är dagens ledord.
Näääää jag skojar bara!!! Aaaajjjjj! Försöker hosta... Har en kråka som flög in och fastnade så där käckt i halsen... Men den huggande smärtan i magen gör det så svårt att hosta ut fanskapet!
Jaha...
Jorå igår kom ett litet paket på posten med härliga grejs!
Och
Bara sådär helt utan vidare!
Den här tok-Fian Ikka hade nämligen lagt in en beställning på nätet hos Lager 157 
Åter igen... Bara sådär utan vidare!!!
Det går ju verkligen inte för sig!!!
Saker och ting måste förtjänas!
Ingenting har jag gjort för att förtjäna detta!
Så vad gör man?
Jo bara snöra på sig...
Och bege sig ut i regnet för att förtjäna en del av inköpet.
Men det var över en månad sen sist... Sjukdomar, lathet och Allinclusive har kommit ivägen.
Så här pigg var jag när kom hem

Så det vara raka vägen upp till gymmet för att förtjäna resten av grejorna...
Armarna fick sig en omgång... Men sen tyckte jag att core-muskelaturen borde stärkas ickså, så jag laddade hem en träningsapp från Nike... Herrejösses! 15 minuters pass är väl inget??? Jag dog efter 4 minuter... Fuskade mig igenom resten av passet...
Och idag...
Världens värsta träningsvärk!
Kan inte lyfta armarna, trött i benen och kan inte skratta eller hosta...
Är man i form eller?

Nu är jag inte lika långhårig och inte heller lika mesig i färgskalan längre.  Så här färgglad har jag blivit idag (utan att förtjäna det...ut imorgon igen alltså...)

Nu ska jag försöka kravla mig upp i sängen!
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)