tisdag 7 maj 2013

Vem har tänt solen?

Så är den här, solen...och värmen. Ja, i allafall idag, då...
Hemma och vabbar...ovanligt? Nja... (Men det vänder kanske efter morgondagen och den kommande operationen...hoppas). Men hemma en sån här dag är väl helt kanon...eller? Men sjuka barn ska inte vara ute, även fast solen skiner. Försök och håll dom inne! Den där lilla krabaten har jag jagat i två dagar nu! Att man bara kan vara så snabb och orka med den hostan och varma pannan. Alla dörrar kan han öppna, och får han inte som han vill lägger han sig på golvet och skriker... Ge mig styrka!
Nu sover han...äntligen... Blekfisen har äntrat solstolen för att försöka få lite färg...och lite lugn och ro...
Kul bara att halsen börjar svida och jag känner mig lite matt... Ha ha ah men sjuk jag??? Nej det går inte det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)