torsdag 16 maj 2013

Vilsen i pannkakslandet...

Som ni vet så är ju det här med beslutsångest verkligen min grej...
För att stärka sin självkänsla och sitt självförtroende läser man ofta att man ska fokusera på de saker hos sig själv som man tycker bra om, eller är bra på... Så ska allt bli frid och fröjd liksom...
Funkar det för er?
Hur ska jag då hantera detta? Jag vill också känna mig bra och värdefull...Men att fokusera på sin fantastiska  förmåga att känna beslutsångest...jag vet faktiskt inte... Nån som har något bra och värdefullt tips för en vilsen själ?

Jo, ja, jag vet...men jag har en svacka nu...
Vill ha MER ENERGI, MER GLÄDJE, MER LUST och MER SPRING I BENEN och MER JÄVLARANAMMA!

En dag kvar...

Nån som vill vara barnvakt i helgen???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)