tisdag 5 februari 2013

Skrivkramp!

Man tänker, diktar och formulerar, ord och meningar, blogginlägg i huvudet...
Men att sedan få igång datorn och skriva ner orden, verkar vara ganska hopplöst just nu!
Vad finns det att skriva om?
Träningen? Nja, är fortfarande inte återställd efter vurpan. (försökte mig på ett löppass i solen i söndags men löpsteget gick inte att ta ut. Smärta och stelhet gjorde att jag var tvungen att vända hemåt) Hur roligt är det att läsa om?
Familjen? Alla är ju sjuka/skadade så hur roligt är det att skriva om det då? Att läsa om det? Nja.. Själv blir jag ju så trött på att höra hur sjuk alla är, eller att dom kommer att bli sjuka, vad dom har för feber, vad mannen har för feber osv, på facebook. Det står inte: "Hur mår du?" utan det står "Vad gör du just nu?"
Självklart ska man väl få tala om hur man mår, men man behöver ju inte ge ut alla information hela tiden. Vem vill läsa det?
Jobbet? Jorå, går bra! Har fått några nya uppdrag som känns kul. Men som den fria själen och entreprenören (som jag ändå vill kalla mig för) får lite panik av att "snaran" sakta dras åt... Affärsidéer, ge mig affärsidéer!
Ja, ni förstår nu kanske att jag inte vill förpesta er tillvaro mer just nu!
En resa till helgen ska nog få fart på de positiva energierna igen.
Tills, dess Håll ut!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)