fredag 10 juni 2011

Regnet det bara öser ner!

Så var det återigen fredag! Allvarligt talat så vet jag inte hur det kan komma sig att veckorna går så fruktansvärt fort?? Bara måndagar och fredagar hela tiden...

Fort ja... precis vad det går det! Lille bebis har börjat med smakportioner med gröt! Han bara älskar det! Han är som en fågelungen som gapar så fort man frågar om han är hungrig, och som hugger efter skeden när man matar honom! Så roligt! Med Big A har maten alltid varit ett problem... han har ju aldrig velat äta... Risken är väl att man proppar i den lille för mycket...hm...
Lille O sitter nästan helt själv också... Gick det verkligen så här snabbt med Big A också?? Tänk att man inte minns... SÅÅÅÅ längesen var det ju faktiskt inte... Skulle bara vilja stoppa tiden, här och nu och få hinna med och passa på att njuta ännu mer av våra lediga dagar tillsammans. Snart är hösten här... Big A i skolan, jag börjar läsa på distans, T jobbar på som vanligt och vips så kommer det vara dags för dagisinskolning....hua...

Nu ska jag springa och fånga in Big A... tänkte han skulle friseras idag... måttligt populärt minsann... Kanske kan jag hinna in på VM och titta efter något nytt till kalaset på söndag. Men risken för det är väl....typ 0,5....

Ha en bra dag i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)