lördag 25 juni 2011

Jag är nog den stramaste...

och fisförnäma människan i världen...

" Hon, J, hon är lite speciell va??" Jag hörde samtalet, bakom ryggen. Och jag såg blickarna... varför inte fråga mig direkt, och varför äre jag så feg så att jag inte vågar konfrontera tillbaka???
"Hon sitter ju bara där som nån "drottning" och bara kollar..."

Ja, jag är nog den fegaste människan i hela världen... Och har fått en fantastisk kropp som sakta tynar bort och som ständigt värker. Det finns två lägen... antingen vara alldeles stilla (så gott det går) eller så är det full fart med rörelse hela tiden, för att bedöva värken... Fibromyalgi, heter sjukdomen! Och jag är verkligen inte någon drottning som tror att hon sitter på någon tron! Ibland har jag bara så svårt att bara vara, och framför allt så är jag feg för att ta kontakt... Så snäll, döm inte ut mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)