onsdag 27 april 2011

Täppt

Så var den härliga påsken avklarad. Helgen bjöd på strålande sol och en glad familj! Vi njöt alla av det underbara vädret!
I fredags fick vi två trevliga besök! Inte ofta vi får så fint besök minsann!
Det första var av Tess med sambo. Fick mig att tänka tillbaka och längta bort... Tråksmåland...
Därefter hördes knak och brak i skogen! Påskharen!!! Påskäggsjaktsdax!
Blev en lyckad lååångfredag som avslutades med grillning och altanmys tills solen gick ner bakom träden!
Påskafton inleddes med ett stavgångspass! Riktigt svettigt i den varma solen men nice!
Påskbord hos mamma avrundade dagen!
Så på påskdagen inleddes Projekt Pergola. Solen stekte, mannen brände nacken... tur att svärmor bjöd på kall öl och grillat!
Annandagen strålade även den. Mer pergolabyggande och premiärdoppet i sjön! Alfred var snabb i och plaskade runt i "havet" (Långasjön) tillsammans med Nico. Jag och mamma stog lite huttrande på stranden och tittade på.

Även idag är det strålande sol. Men lille bebis och jag är förkylda så vi stannar inne idag. Lite datafix och sen deklarationsdags har jag tänkt fylla denna dagen med. Kom visst ihåg att det är styrelsemöte ikväll... men hoppar nog det denna gång. Får se hur dagsformen utvecklas.

Nu lite mer kaffe! Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)