måndag 4 april 2011

Måndag igen

Helgen är över... tusan vad snabbt tiden bara flyger iväg! Blir nästan lite förbannad över så mycket tid som bara går till spillo, som inte tas till vara på...hm...
Det har varit en lugn helg, i magsjukans tecken. Men vad hände egentligen med magsjukan?
Lite kräk på fredagnatt och sen inget... trodde vi ja... i natt hände det igen... en kräkning och lös mage imorse...nu är han uppe och skuttar igen, den lille fisen. Fattar inte att han orkar, eller är det inte magsjuka?? Hm... än så länge har ingen av oss andra drabbats eller visat symtom. Och det är bara att tacka och bocka, för jag klarar mig så bra ändå!

Igår behövdes lite frisk luft och miljöombyte. Vi drog alltså till Jula och Jönköping! Grejer till den framtida pergolan samt ett par stavar inhandlades! Så nöjd!!!
Så det blev en premiärtur med den nya träningspartnern...mamma... :)

Så med nya stavar, mina Easytones, stegräknare och reflexväst stavade vi oss ut på en liten runda på 4,57 km! Känner mig rätt nöjd med starten. Men vågar inte berätta om vad jag har tänkt idag...hm... när mannen kommer hem då, för med sjuka barn blir det inget rännande i skogen ;)
Oscar 10 veckor var också ute och gick igår...


men det var med lite vingliga steg. Pappa fick minsann hålla lite :)

Nu ska det serveras lite avslagen Cola och hoppas att det hjälper, jag hugger in på en gäng vitpepparkorn jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)