tisdag 5 april 2011

Grått är dagens färg än så länge....

Magsjukan fortsätter... eller rättare sagt Skitsjukan... lille Alfred, men han är förvånadsvärt pigg iallafall. Måtte det gå över snart i allafall så han slipper det här!
Idag är det en gråmulen dag... men vi hade en mysig "pyssla ute" kväll igår. Jag bara njöt! Så härligt med den friska vårluften och den värmande solen. Me like alot!!

Nu ska jag fixa ihop lite presenter till mannen och hans stundande 40 års dag!
Jag hade även hoppats på fest, men se det sa hans helt nej till. En överraskningsfest är ju inte att tänka på... inte med min ekonomi. Som mammaledig student finns det verkligen inte utrymme för att anordna fest... men om mannen själv är med och betalar då hade det ju fungerat... men han vill ju inte...hm...
Men nu så har jag iallafall hittat presenterna jag sökte... frågan är bara... vara borta på hans födelsedag eller helgen efter... och så en fin skylt till gården :) Blir ju kanon!

Nu lite frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)