onsdag 24 mars 2010

Oroad

Vet faktiskt inte vad jag ska säga... men tydlige så är det inte Borellian som spökar i min kropp... Både ett glatt med ett oroat besked som jag fick från infektionskliniken idag... Vad är det då, då? Har ju inte gjort annat än tagit en massa tester och förklrat och berättat. Men nu ska jag välja en annan läkare och vårdcentral (prisa vårdvalet!) så förhoppningsvis så får jag träffa en läkare som tar mig på allvar den här gången. Nu funderar jag istället på vad det är för fel istället då... *orolig*

Men annars så har det varit vår idag! Vi var på Öppet Hus på dagis och de var så skönt ute när vi kom hem, att ingen av oss ville gå in. Så underbart att våren verkligen är här!!! *lycka*

Dags att sova så jag orkar med morgondagen... blir en lång dag. Hoppas det är en bra dag, sett ur mitt hälsotillstånd....

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)