onsdag 3 mars 2010

Dagen då det vänder?

Vilket underbart väder!!
Var hur trött som helst i morse när jag skulle kliva upp. Trodde att sonen skulle vara sjuk men han var pigg som en mört så det blev dagis idag. Kanske han bara simulerade igår... hm... men bara en dag kvar, sen ledig fredag! Underbart!

Idag blir det jobb med företaget och så plugg... sitter nu och ser på tv-shopen... varför vet jag inte, orkar inte byta kanal..typ. Men iaf de visar en fantastisk grej som man blir så snygg och vältränad av... AbCircle... ser hur enkelt ut som helst ju, men på riktigt? Är det så enkelt? Kan förstå att man lockas av att köpa sånt, men jag är lite lite tveksam jag...

Nu har jag lite energi i kroppen så det är väl dags att ta tag i dagens uppgifter innan jag däckar ihop igen. Kanske är det här dagen det vänder?!?!

Återkommer om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)