tisdag 23 mars 2010

Bakslag...

Jag har inte skrivit på ett tag... nej... det beror nog på att allt har varit så personligt och känsligt. Vill man verkligen dela med sig av allt?? Vill man verkligen att alla ska få reda på? Men ibland så skulle det vara så skönt att släppa bomben, och bara slippa låtsas. Men det är svårt när man vill framstå som stark, kontrollerad och duktig...
Men det brast i söndags... Husbandet ställde mig mot väggen och avslöjade mig. och Jo han har så rätt! Jag är utnyttjad... Jag vet det själv men hur ska man ta sig ur det? Men just nu kväver varenda människa mig och bara öser över sina problem och bekymmer för mig... och jag ställer ju alltid upp... Så trött på det! Vill inte höra om ett enda bekymmer eller problem mer!!! Orkar inte!Respektera mig!!!
Men ska jag börja rensa bland energitjuvarna så ryker alla! Kompisar, familjemedlemmar...
Allt handlar inte bara om det... min hälsa också... allt rasade igår, igen... måste tillbaka till läkaren.. f-n vad jobbigt. Dom sa ju att det skulle vara över nu, hur kan det då bara vara värre?
Saknar mitt gamla glada, pigga jag...

Men det regnar ute!
Det var inte längesen det såg ut så här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)