fredag 2 januari 2015

Varför normal?

Det här med nyårslöften...
Det kan bara bli bättre va?
Kanske lär man sig det med åren...eller?
Ni som känner mig vet ju hur jag "kämpar" med kropp och träning... Med MyCKET varierande resultat, och jag tror alltid att jag är bättre än vad jag egentligen är... Men man ska väl vara positiv...fast jag skulle nog hellre kalla mig dum optimist...
Ni vet, nytt år, nya friska tag, nytt hopp i blodet... Skam den som ger sig...

Förra årets misslyckande gjorde sig påmint... 
Tack för den!
Man skulle ju kunna vända på det och säga: Bra jobbat! Du lyckades få ihop 77 träningspass förra året! 
Men näpp, jag är inte nöjd!

Så nu blir det till att sätta nya mål!
Har blivit utmanad att genomföra en prestation den 29 mars... Har antagit utmaningen så nu måste jag träna...
Nytt mål:

Så efter en fet semla så har jag avklarat ett gympass och använt crosstrainern!  Bra jobbat!


Nu är jag på gång!!
Fast oj... 7 pass i veckan... Hur tänkte jag där?? Ha ha ha ha Vad sa jag innan? Dum optimist!

Hur går det för dig?
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)