onsdag 26 december 2012

Dra på allvar?

Någon mer än jag som har ätit för mycket denna helg?
Alltså en sked rödbetssallad till och jag...spyr...
Men det känns gött att ha laddat upp med alla dessa kalorier inför alla nya utmaningar 2013!
Det kommer att bli fullt ös på många fronter!
Men innan dess måste ett problem ur världen...
Minns ni detta?
Klicka här!

Det har gått bra hittills..visst har den varit lite konstig...nageln...men nu...
Fy bubblan!
Klarar inte ens av att tänka på det! Blir yr och svimfärdig och vill nästan gärna kräkas.
På allvar!
Svårt att få på skor och strumpor, är det också. Skit också!
Skulle väl egentligen bara dra... men jag vågar inte...

Idag har jag iallafall inhandlat ett par nya längdåkningspjäxor. Har aldrig ägt såna fina mojänger, tror jag!
Synd bara att snön har regnat bort... Nu när min utrustning är komplett...
Och endast 46 dagar kvar till start... 0 mil i benen, so far... Panik?!?! Ja...

Så vill ni se en äcklig bild, eller??
Ok, varsågoda!


Japp, min tånagel, det! Ser ni hur löst den sitter och att jag lyfter liksom upp den??
Avis, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)