tisdag 21 februari 2012

Här sitter jag

och klockan närmar sig midnatt...
Kan inte gå och lägga mig. Känner mig trött, förkyld och sliten men ändå för "pigg" för att kunna sova...
Så här sitter jag nu och surfar runt lite. Som en lite barnunge på julafton! Har ju varit utan min kära dator i över en vecka! Har saknat den så ju!
Mobilen har fungerat som ett bra subsitut, men inte tillräckligt! Och nu har jag svårt att släppa taget...
Fast just nu, just i detta nu, när jag försöker att plinka ner dessa ord så känner jag att ögonen börjat faktiskt bli tunga... Det hjälpte nog att skriva ett litet, totalt meningslöst inlägg här... Ja, jag tror faktist det!
Tack för hjälpen!
Nu går jag och lägger mig!
God natt, alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)