måndag 28 november 2011

Puts väck!

Första advent har passerat, lika så stormen Berit. Mitt projekt med att göra en stor Tomteadventsgran blåste bort. En hel lördag kämpade jag så hårt med denna gran och nu finns inget kvar av den. Man blir lite trött... får väl bege mig ut och se hur det kan gå att återuppbygga mitt projekt. Men det är i allafall skönt att regnet och blåsandet har slutat. Solen strålar och... inga julkänslor har infunnit sig ännu... trist.
Adventsstakarna är uppe och det fanns stunder i den mörka adventskvällen när jag kände av lite julemys och en längtan efter lutfisksås och gröna ärtor. Men det blåste också bort.
Annars så fyller vi dagen med väldigt snoriga näsor, varma pannor, svinkoppor och lite huvudvärk på det! Skönt det vore att bädda ner sig i sängen lite. Ska bara pricka av lite på dagens 2 DO först!
Ha en bra dag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)