tisdag 29 november 2011

Alla dessa beslut...

Om nu någon skulle ha missat detta så kan jag meddela att julen är på intågande. Detta innebär för oss egna företagare i tjänstesektorn att kassan kan utökas oerhört genom att sälja presentkort som julklappar. Men för en massör som mig så går inte affärerna så väldans bra nu. All tid upptas av att vara mamma och lediga massagetider blir på kvällarna och då är jag för trött. Det är så svårt att satsa på företagandet då. Så mina planer är att lägga ner verksamheten efter jul för att kunna slippa all den stress som detta företag ger mig.
Men nu så är det ju på detta lilla viset att mina "återuppta skolanplaner" gick i stöpet... och nästa försök är i maj. Det vill säga jag blir "ledig" hela våren. Så kanske jag ska försöka satsa ytterligare en gång på företaget??? Nu kanske det vänder??? Eller rikta in mig på mina nedläggningsplaner???
ÅÅÅH, blir tokig på detta velande...

Nog om detta nu! Här kommer en bild å mina älskade tomtenissar!!! Det bästa som finns är mina killar!




Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)