tisdag 4 maj 2010

Mormor

Tänker ofta på min mormor enär jag skurar i charken på ICA. Konstigt egentligen men det är något där som gör att jag tänker på henne... I kväll tänkte jag på när jag hade lärt mig hur man torkar av diskbänkar epå hemkunskapen... jösses... och hon lät mig hälla massor med vatten på hennes diskbänk och sen stolt visa henne hur man gjorde. Hon var en förebild för mig redan då! Jösses vad jag saknar henne. Hon har ju varit borta så länge... skulle så gärna vilja ha henne här nu, nu när jag är vuxen... Det är verkligen trist att mista någon alldeles för tidigt! Men hon har en plats i mitt hjärta!
Nu måste jag ta tag i kompletteringsuppgiften.. fy bubblan. Kan knappast trösta mig med att jag bokstavligen vräkte i mig ett helt lass med glass innan. Det var helt onödigt och inte ens så gott som jag hade förväntat mig... men tröstade mitt ledsna hjärta en aning!

God natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)