tisdag 4 maj 2010

hm...

Är så lyckligt lottad och ändå känner jag mig så olycklig...
Är bara så trött på att må så här. Så är jag rädd att falla tillbaka igen. Vet att jag själv försätter mig i den här situationen... med att inte säga nej, bara ställa upp och bara ha för mycket att göra... känner igen tecknen på utmattningsdepressionen. Och jag vill inte hamna där igen... men det är nära nu... orkar inte med en till sån resa.
Vill känna livskrafterna i mig och bara njuta och vara glad!
Idag ska jag till skolan igen... och jag vet inte om jag ens vill fortsätta... orkar inte. Alla dessa gruppuppgifter är sååå jobbiga. Drömmen vore att bara ha föreläsningar och sen tenta på det. Det skulle passa min energi nivå perfekt nu. Men visst, jag jobbar med bästa T & V, men jag vill inte svika dom eller göra dem besvikna. Snart är det sommarlov med...
Ikväll stämplar jag in på ICA också. Det känns okej...
Nu måste jag sätta fart på den här dagen...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)