onsdag 4 september 2013

Dagens misstag, eller soffprojektet del 1

OSkicka ALDRIG med ett HELT äpple till ditt barns fruktstund på skolan... Speciellt inte om barnet har tre- 3!! lösa tänder... Man blir inte populär då kan jag lova!

Detta är vår soffa! En sanitär olägenhet, kan tyckas. Men framförallt magsårsframkallande och grunden till mycket tjat och bråk här hemma. 
Idag så rann bägaren över och projekt: sanering av soffa inleddes. 
Jag antar att ni bara dööör av nyfikenhet så här har nu hur det såg ut när kuddar och dynor for ut på vädring:
Allvarligt...hur ser era soffor ut?? Blir tokig på detta!! Legobitar, legobitar, bilar, legobitar, popcorn och annat skräp. Fattar inte varför man väljer att stoppa ner grejorna i soffan! 
Det tog sin lilla tid men nu är soffan sanerad igen!
En stor tegelsten är borta och jag känner mig mycket lättare. Frågan är bara... Hur länge kommer TV-rummet att se ut såhär:
Tror vi en timme, ett dygn, en vecka???
Fortsättning följer!

Ny ska denna supertrötta Ikkan gå och lägga sig! Lååång arbetsdag imorgon...och tror ni inte att jag börjar få ont i halsen igen... Jag ger upp snart!

Go natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)