måndag 12 augusti 2013

Analys

Efter att ha tillbringat förmiddagen på det stora sjukhuset med sonen och hans okända mage, så står jag nu här vid spisen, likt en gammal husmoder och river vitkål och steker köttfärs. Ena storkoket efter det andra ska göras, så den lilla magen får bra mat. Börjar jobba imorgon, så då kommer ju hem och matlagning förfalla... Suck...(andas, lugn och fin nu, andas...)
Det är lite tungt nu... Har aldrig varit tröttare. Har aldrig haft så ont. Fyra veckors semester och jag är sketslut! Tack och lov att jag får jobba igen och bara vara jag!

Med träningen går det också skit... Rehabträningen slarvas det med! (Tar tag i den ikväll..hm...) 
Två springlopp väntar och jo... Jag klarade ju faktiskt av 4,5 km häromdagen. Första löpträningen på ca fyra veckor... Det tar sig...
Men jag har analyserat min omotivation till att springa. Och svaret är...jag är uttråkad! Älskar springa i terräng, men trött på mina vägar i skogen. 
Så ikväll ska testa springa motionsspåret nere i byn. Kanske kan det hjälpa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag återkommer snart med svar! :)